Oglas za delo

Receptor na hotelski recepciji m/ž

OPIS DELOVNEGA MESTA

  • vzpostavljanje stika s strankami preko telefona, elektronske pošte in spleta (priprava ponudb za nove in obstoječe stranke),
  • vodenje in koordinacija delovnih procesov (rezervacije, plačila),
  • skrb za rezervacijske portale,
  • sooblikovanje cen sob,
  • sprejem gostov, predstavitev in ponudba storitev,
  • organizacija in izvedba blagajniškega dela v zvezi z gotovinskim in negotovinskim poslovanjem,
  • priprava obračuna prometa in zahtevanih poročil,
  • nadzor reda in čistoče na recepciji ter skrb za osnovna sredstva in drobni inventar,
  • reševanje reklamacij gostov.

KAJ PRIČAKUJEMO

  • V. ali višja stopnja izobrazbe ustrezne smeri,
  • izkušnje z delom na hotelski recepciji
  • znanje dveh svetovnih jezikov,
  • najmanj dve leti delovnih izkušenj s področja hotelske recepcije,
  • poznavanje dela z računalnikom (MS Office, internet),
  • osebnostne lastnosti, kot so komunikativnost, prijaznost, nekonfliktnost, ustrežljivost, urejenost, natančnost, odgovornost, samostojnost v okviru dela in delovnih nalog,
  • vozniški izpit B-kategorije.

KAJ NUDIMO

  • Z izbranim kandidatom/tko bo sklenjena pogodba za določen čas za čas uvajanja, usposabljanja in izpopolnjevanja za delo z možnostjo podaljšanja in dolgoročnega sodelovanja,
  • nudi se prilagojeni uvajalni proces v delo ter dodatna izobraževanja in usposabljanja.

Prijave:

Pošljite kratek CV z opisom vaših izkušenj na zaposlitev@hotelcubo.com s pripisom za katero delovno mesto se prijavljate. 

Prijave zbiramo do 5.10.2022, oziroma do zapolnitve mesta.


 

Nočni receptor m/ž

Delovne naloge:

  • vodenje in koordinacija delovnih procesov (rezervacije, plačila),
  • skrb za rezervacijske portale,
  • sooblikovanje cen sob,
  • sprejem gostov, predstavitev in ponudba storitev,
  • priprava obračuna prometa in zahtevanih poročil,
  • nadzor reda in čistoče na recepciji ter skrb za osnovna sredstva in drobni inventar,
  • reševanje reklamacij gostov.

Delo bo potekalo v hotelu višje kategorije, kjer boste pridobivali kvalitetne izkušnje v hotelirstvu in aktivno sodelovali pri oblikovanju ponudbe in razvoju trendov.

Znanja in veščine, ki jih iščemo:

  • IV. stopnja izobrazbe ustrezne smeri ali nižja stopnja z ustreznimi zahtevanimi izkušnjami,
  • znanje dveh svetovnih jezikov,
  • najmanj dve leti delovnih izkušenj s področja hotelske recepcije,
  • obvladanje dela z računalnikom (MS Office, internet),
  • osebnostne lastnosti, kot so komunikativnost, prijaznost, nekonfliktnost, ustrežljivost, urejenost, natančnost, odgovornost, samostojnost v okviru dela in delovnih nalog,
  • vozniški izpit B-kategorije.

Ponujamo:

  • z izbranim kandidatom/tko bo sklenjena pogodba za določen čas za čas uvajanja, usposabljanja in izpopolnjevanja za delo z možnostjo podaljšanja in dolgoročnega sodelovanja,
  • prilagojeni uvajalni proces,
  • možnost dodatnega izobraževanja.

Prijave:

Pošljite kratek CV z opisom vaših izkušenj na zaposlitev@hotelcubo.com s pripisom za katero delovno mesto se prijavljate.

Prijave zbiramo do 5.10.2022, oziroma do zapolnitve mesta.

 

 

Kuharski pomočnik za pripravo zajtrkov (m/ž)

Gre za dopoldansko delo.

– samostojno pripravljanje in kuhanje ponudbe za hotelski zajtrk, pomoč pri pripravi ponudbe za različne poslovne dogodke,
– skrb za kakovost in časovno pripravo hrane,
– kreativno sodelovanje pri pripravi ponudbe zajtrkov,
– pomoč pri nabavi ter nadzor nad zalogami,
– pomoč pri oddaji naročil dobaviteljem,
– pomoč pri čiščenju kuhinje, pomivanju posode,…

Nudimo

Z izbranim kandidatom/tko bo sklenjena pogodba za določen čas za čas uvajanja, usposabljanja in izpopolnjevanja za delo z možnostjo podaljšanja in dolgoročnega sodelovanja,
nudi se prilagojeni uvajalni proces v delo ter dodatna izobraževanja in usposabljanja.

Vse prošnje pošljite v elektronski obliki na zaposlitev@hotelcubo.com

Pričakujemo
Zaželjene izkušnje z delom v kuhinji in pripravi hrane.

Sobarica/ čistilka (m/ž)

 čiščenje, urejanje in vzdrževanje hotelskih in pripadajočih prostorov ter hodnikov, pisarn, stopnišč in sanitarij,
 dnevno oddajanje in sprejemanje perila iz skladišča perila,
 oskrbovanje kopalnic in sanitarij s toaletnimi potrebščinami in sob z informativnim materialom,
 dnevni pregled in popis sobnega inventarja,
 evidentiranje okvar in prekrškov gostov ter poročanje vodji gospodinjstva in vzdrževalno-tehnični službi
 vzdrževanje sobnega cvetja,
 opravljanje drugih nalog po ustnem ali pisnem naročilu nadrejenega v skladu z razpoložljivim znanjem in delovnimi izkušnjami delavca znotraj enake stopnje zahtevnosti del in nalog.
Vse prošnje pošljite v elektronski obliki na zaposlitev@hotelcubo.com

Hotelski receptor za stik z gosti (customer relations)

Iščemo osebo za vzdrževanje pozitivnega odnosa z gosti. Odgovorni boste za prvi stik z gosti ob prihodu, zagotavljanje izjemnih storitev skozi komuniciranje tekom bivanje in zagotavljanje, da je počutje gostov v našem hotelu prijetnejše. Obenem pa boste njihov kontakt za pomoč pri rezervacijah izven hotela ter organizaciji obiska Ljubljane in Slovenije.

Opis del in nalog:
– Vzpostavljanje stika s strankami preko telefona, elektronske pošte in odgovarjanje na vprašanja glede bivanja v hotelu in organizacije prihoda ter svetovanje gostom glede možnosti izletov, ogledov v Ljubljani, pomoč pri rezervacijah,…
– Priprava promocijskega materiala,
– Sprejem gostov ob prihodu in vzpostavitev pozitivnega prvega stika s hotelom.
– Skozi pogovor skušati predvidevati potrebe in želje gostov in jim ponuditi prilagojene rešitve s predlaganjem dejavnosti in storitev znotraj hotela ter v okolici.
– Svtovanje glede možnosti izletov, ogledo v Ljubljani in pomoč pri rezervacijah dodatnih storitev, rezervacije prevozov.
– Poznavanje dogodkov in storitev v Ljubljani z namenom boljšega svetovanja gostom.
– Vzdrževanje pozitivnega odnosa z gosti tekom bivanja in skrb, da je delo recepcije v skladu s standardi hotela.
– Odgovarjanje na pritožbe gostov in merjenje zadovoljstva gostov.

Nudimo

Z izbranim kandidatom/tko bo sklenjena pogodba za določen čas za čas uvajanja, usposabljanja in izpopolnjevanja za delo z možnostjo podaljšanja in dolgoročnega sodelovanja.

Vse prošnje pošljite v elektronski obliki na zaposlitev@hotelcubo.com s pripisom ”Customer relations”.

Pričakujemo
Izkušnje z delom v hotelu, znanje dveh svetovnih jezikov, obvladanje dela z računalnikom (MS Office, internet), osebnostne lastnosti, kot so komunikativnost, prijaznost, nekonfliktnost, ustrežljivost, urejenost, natančnost, odgovornost, samostojnost v okviru dela in delovnih nalog, vozniški izpit B-kategorije.

 

Frontend components are not configured properly. Please contact technical support.